Tiedote! 31.8 Liperi VK-Pisteet

Nutrolin Suomen nopein koira kilpailu 31.8

Alkuvuodesta kun kilpailukalenteria ja VK-pisteitä suunniteltiin ei ollut tietoa minkälainen kilpailukaudesta 2019 tulee.

Nyt on harmillisen monta kilpailupäivää jäänyt toteutumatta ja sen vuoksi 31.8 juostavan Suomen nopein koira kilpailun VK-pisteet ovat ratkaisevassa roolissa Vuoden koira titteleiden voittamisessa.

Tästä syystä GRL:n hallitus on päättänyt aiemmista tiedoista poiketen poistaa 31.8 kilpailusta Vuoden koira pisteet kokonaan. Edellä mainitusta syystä useampi titteli olisi voinut ratketa tässä kilpailussa jaettuihin pisteisiin ja ainakaan tällä kertaa kun kyseessä on ensimmäistä laatuaan oleva suoralla juostava kilpailu niin se ei saa olla liian ratkaisevassa roolissa arvostettujen Vuoden koira titteleiden voittamisessa.

Eli Vuoden koira pisteitä ei jaeta 31.8 kilpailu päivästä. Toivottavasti tämä ei vaikuta kenenkään osallistumiseen, mutta jos olet jo ilmoittautumisen tehnyt ja haluat perua sen niin olisitko yhteydessä Kilpailunjohtaja Joni Tuhkaseen.

Kilpailun tietoihin sivulle www.grl.fi/suomennopeinkoira/ korjataan tiedot alkuillasta vastaamaan tätä tiedotetta.

GRL:n hallitus

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!