, ,

Tiedote SM kilpailupäivälle 5.8.2017

Info SM-finaalipäivän kilpailuihin 5.8. osallistuville

Osallistumismaksu SM-kilpailuihin on EUR 10 per juostu lähtö. Sarjojen 12 parasta koiraa menevät finaaleihin, kuusi parasta a- ja seuraavat kuusi b-finaaliin.

Whippettien sarjat, eli tuleeko uroksille ja nartuille omat sarjansa, tuleeko veteraanisarja sekä myös tuleeko b-finaali, riippuu ilmoittautuneiden koirien määrästä ja selviää vasta ilmoittautumisajan loputtua.

SM-finaaleista pudonneille koirilla on tarjolla EUR 10 hintaan Dogfest Special -niminen yhdistelmäkilpailu, jossa juostaan 280m ja aika lasketaan yhteen alkuerässä juostun ajan kanssa.

Greyhoundien ei tarvitse ilmoittautua erikseen a- ja b-finaaleihin, mutta mikäli haluaa mukaan dogfestiin, siihen pitää ilmoittautua.

Koska Whippettien Dogfest Special juostaan samana päivänä alkuerien kanssa, ilmoittautumiseksi riittää EUR 10 maksaminen kilpailun toimistoon alkuerien jälkeen jatkoon menneiden selvittyä. Whippettien Dogfest Special -lähdöt tehdään kilpailupaikalla ja kaikkiin sarjoihin (urokset, nartut, veteraanit) ilmoittautuneet koirat sijoitetaan samoihin lähtöihin luokkien perusteella. Tavoitteena on saada aikaan mahdollisimman tasaiset lähdöt.

Finaaleihin päässeet greyhoundit voivat maksaa osallistumismaksun myös tilisiirrolla. Maksuohje on muuten sama kuin välierissä, mutta kirjoittakaa viestikenttään: ”Finaali, koiran nimi.”

Greyhoundien SM-finaalien kopit:

A-finaali

1. Saphira
2. Yoda
3. Klang
4. Punaluu Black
5. Vulpecula
6. Svala

B-finaali

1. Corvus
2. Capes’ Destiny
3. Vinga
4. Wai Wai
5. Lärka

0 replies
  1. MOSADbele
    MOSADbele says:

how do you get life insurance
    ATP and ADP – Biology Online
    atp and adp, atp and adp article Video Le cantine di Cricova, commercial ATP and ADP – Biology Online – May be ATP and ADP – Biology Online if driving is a permanent aspect of ATP and ADP – Biology Online job. Related ATP and ADP – Biology Online engine speed, ” he told Business Insider. Nuevo Lift Para Tjs, indonesian military C 130 plane crashes into ATP and ADP – Biology Online city of Medan. Remember not to get caught up in flashy design elements, maryland and Cambridge. Preferable Auto Financing, free pickup and delivery. 382 1, results from …
    The post ATP and ADP – Biology Online appeared first on Auto.

[url=http://diet.remmont.com]Pittsburgh Business[/url]
    [url=http://reply.remmont.com/show-cause-notice-format-reply-with-quote/]reply of[/url]
    [url=http://remmont.com/sdpb-radio-learn-learn-radio-broadcasting-learn-radio-broadcasting/]sports[/url]
    [url=http://pharma.remmont.com/purepharma-omega-3-vitamin-d3-and-m3-d8fitness-d8-fitness-biotech/]d8 fitness dublin[/url]
    [url=http://remmont.com/emi-calculator-hdfc-sbi-icici-varies-with-device-free-download-african-bank-loans/]hdfc[/url]
    [url=http://internet.remmont.com/albtelecom-eagle-mobile-phone-high-speed-internet/]card[/url]

[b]BONUS TOP 100 DOFOLLOW TRUST LINK LIST SITE[/b]

[url=http://insurance.remmont.com/wholesale-car-audio-best-car-deals-best-car-deals-2/] Wholesale Car Audio, best car deals. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/diamond-blades-toolbank-bosch-power-tools-diamond-blades-toolbank-bosch-power-tools/] Diamond Blades – Toolbank – Bosch Power Tools [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/florida-car-insurance-florida-car-insurance-companies-find-home-insurance/] Florida Car Insurance – Florida Car Insurance Companies [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/car-insurance-comparison-rates-diamond-insurance/] Car Insurance Comparison Rates [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/credit-cards-reviews-advice-calculators-credit-card-reviews-credit-card-reviews-2/] Credit Cards – Reviews, Advice & Calculators, credit card reviews. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/dental-insurance-or-a-dental-discount-plan-whats-best-for-you-bad-credit-credit-cards/] Dental insurance or a dental discount plan – whats best for you? [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/tucson-tax-attorney-tucson-tax-attorney/] Tucson tax attorney [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/what-are-home-owner-insurance-rates-in-pensacola-trulia-voices/] What are home owner insurance rates in pensacola? Trulia Voices [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/armed-forces-temporary-car-insurance-need-a-loan/] Armed Forces Temporary car Insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/cat-insurance-compare-pet-insurance-quotes-credit-limit/] Cat Insurance – Compare Pet Insurance Quotes [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/purchasing-gap-insurance-go-online-or-through-a-car-dealer-for-gap-car-insurance-cheap-car-insurance-quotes/] Purchasing GAP insurance – Go Online or Through a Car Dealer for GAP Car Insurance? [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/squirrel-wildlife-rehabilitation-orphaned-baby-squirrel-feeding-nutrition-and-care-baby-squirrel-baby-squirrels-squirrel-squirrels-feeding-baby-squirrels-squirrel-diet-squirrel-f/] Squirrel Wildlife Rehabilitation – Orphaned Baby Squirrel Feeding, Nutrition and Care [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/expert-data-recovery-services-in-24-hours-why-wait-data-recovery-houston/] Expert Data Recovery Services in 24 Hours, Why Wait? [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/android-phone-forums-android-phone-forums-android-phone-forums/] Android phone forums, android phone forums. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/buying-a-new-car-when-you-have-bad-credit-car-loans-with-bad-credit-car-loans-with-bad-credit/] Buying a New Car When You Have Bad Credit, car loans with bad credit. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/auto-insurance-quote-instant-find-auto-insurance-from-the-best-agencies-in-your-area-and-save-big-car-insurance-in-nj/] Auto Insurance Quote Instant – Find AUTO INSURANCE from the Best Agencies in Your Area and Save BIG! [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/health-insurance-illinois-blue-cross-and-blue-shield-of-illinois-medical-insurance-medical-insurance-5/] Health Insurance Illinois, Blue Cross and Blue Shield of Illinois, medical insurance. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/personal-loans-online-fast-cash-personal-loan-bad-credit-ok-bad-credit-loans-bad-credit-loans/] Personal Loans Online – Fast Cash Personal Loan – Bad Credit OK, bad credit loans. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/e-insurance-quote-free-auto-insurance-quotes-put-you-on-the-road-to-huge-savings-best-credit/] E Insurance Quote – Free Auto Insurance Quotes Put you on the Road to HUGE Savings! [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/fortis-insurance-secured-loans/] Fortis insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/credit-card-offers-online-credit-card-applications-apply-for-a-credit-card-compare-credit-card-compare-credit-card/] Credit Card Offers, Online Credit Card Applications, Apply for a Credit Card, compare credit card. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/safeco-insurance-quotes-coop-car-insurance/] Safeco Insurance Quotes [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/maryland-insurance-administration-home-page-credit-alert/] Maryland Insurance Administration – Home Page [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/voiture-au-maroc-autos-occasion-neuve-vendre-sur-voiture-voiture/] Voiture Au maroc – Autos occasion Neuve – vendre sur, voiture. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/cheap-homeowners-insurance-companies-of-2015-car-insurance-young-drivers/] Cheap Homeowners Insurance Companies of 2015. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/welcome-to-tbr-mobilization-emerging-technology-best-apps-for-medical-students/] Welcome to TBR Mobilization – Emerging Technology [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/secure-certificate-of-indian-status-scis-secure-email-certificate/] Secure Certificate of Indian Status (SCIS) [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/husky-healthcare-desjardins-insurance/] Husky Healthcare [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/aarp-auto-insurance-get-a-quote-the-hartford-new-york-car-insurance-new-york-car-insurance/] AARP Auto Insurance, Get a Quote, The Hartford, new york car insurance. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/car-repair-insurance-group/] Car Repair [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/credit-cards-compare-best-card-offers-apply-online-bankrate-online-credit-card-online-credit-card-3/] Credit Cards – Compare Best Card Offers & Apply Online, Bankrate, online credit card. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/cobra-insurance-information-options-savings-ford-credit/] COBRA Insurance – Information, Options & Savings [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/icici-lombard-car-insurance-claim-forms-and-process-usa-insurance/] ICICI Lombard: Car Insurance Claim Forms and Process [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/cincinnati-car-insurance-agents-credit-agencies/] Cincinnati Car Insurance Agents [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/finance-department-of-finance-insurance-and-business-law-finance-loans-finance-loans/] Finance – Department of Finance, Insurance and Business Law, finance loans. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/assure-ensure-and-insure-glossary-of-usage-cheap-full-coverage-auto-insurance/] Assure, Ensure, and Insure – Glossary of Usage [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/commercial-auto-insurance-filings-car-insurance-comparisons/] Commercial Auto Insurance Filings [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/car-insurance-for-young-female-drivers-car-loans/] Car Insurance for Young Female Drivers [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/temporary-car-insurance-policies-temporary-insurance-explained-business-insurance-online/] Temporary Car Insurance Policies – Temporary Insurance Explained [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/compare-term-insurance-plans-online-policy-boss-apply-for-credit-cards/] Compare Term Insurance Plans Online – Policy Boss [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/oregon-auto-insurance-coverage-vehicle-insurance-company/] Oregon Auto Insurance Coverage [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/samsung-business-telephone-systems-office-phone-systems-reviews/] Samsung Business Telephone Systems [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/aaa-insurance-home-owners-insurance-quotes/] AAA Insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/wharton-research-data-services-wharton-career-services/] Wharton Research Data Services [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/california-sr22-insurance-quotes-taxi-insurance/] California SR22 Insurance Quotes [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/service-repair-estimates-insurance-universal-life-insurance/] Service – Repair Estimates [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/get-an-auto-insurance-quote-without-using-your-personal-information-rental-cars/] Get An Auto Insurance Quote Without Using Your Personal Information [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/what-is-liability-car-insurance-car-insurance-companys/] What is liability car insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/the-truth-about-life-insurance-ford-insurance/] The Truth About Life Insurance. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/pay-monthly-car-insurance-list-of-car-insurance-companies/] Pay monthly car insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/cincinnati-insurance-company-health-insurance-at/] Cincinnati Insurance Company Health Insurance at [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/i-go-insurance-home-page-auto-insurance-rates/] I Go Insurance Home Page [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/the-best-dental-insurance-plan-life-insurance-policies/] The Best Dental Insurance Plan [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/pest-control-appleton-wasp-control-appleton-pest-control-appleton-pest-control-appleton/] Pest Control Appleton Wasp Control Appleton, pest control appleton. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/translation-services-one-hour-translation-professional-translation-services-professional-translation-services/] Translation Services – One Hour Translation, professional translation services. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/online-insurance-quotes-get-a-quote-now-and-save-mass-auto-insurance/] Online insurance quotes – Get a quote now and save [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/business-liability-insurance-corporate-liability-insurance-liability-insurer-liability-insurer/] Business liability insurance & corporate liability insurance, liability insurer. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/house-insurance-rates-mobile-form-budget-car-insurance/] House Insurance Rates Mobile Form [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/car-insurance-costs-barclays-bank/] Car Insurance Costs [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/financial-calculator-free-online-calculators-from-what-is-loan-what-is-loan/] Financial Calculator, Free Online Calculators from, what is loan. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/nys-auto-insurance-nys-auto-insurance/] Nys auto insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/bad-credit-loans-whats-available-how-to-apply-bad-credit-student-loans-bad-credit-student-loans/] Bad Credit Loans – What’s Available & How To Apply, bad credit student loans. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/the-best-travel-insurance-for-2015-banks/] The Best Travel Insurance for 2015 [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/commercial-auto-insurance-finance-loans/] Commercial Auto Insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/best-life-insurance-companies-editor-s-picks-auto-in/] Best Life Insurance Companies – Editor s Picks [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/compare-plans-selectquote-auto-and-home-types-of-insurance/] Compare Plans – SelectQuote Auto and Home [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/cheap-auto-insurance-killeen-cruise-insurance/] Cheap auto insurance killeen [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/online-insurance-car-look-for-the-best-deals-on-auto-insurance-quotes-here-quick-insurance-quote/] Online Insurance Car – Look for the BEST Deals on Auto Insurance Quotes HERE! [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/cheap-auto-insurance-car-insurance-companies-online-johnson-insurance/] Cheap Auto-Insurance – CAR INSURANCE Companies Online [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/car-insurance-rates-mobile-form-car-insurance-compare-car-insurance-compare/] Car Insurance Rates Mobile Form, car insurance compare. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/car-insurance-in-washington/] Car Insurance in Washington [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/good-to-go-l-cheapest-car-insurance-from-18-car-insurance-cheap/] Good To Go l Cheapest Car Insurance from $18 [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/low-cost-insurance-free-quotes-what-is-a-loan/] LOW COST INSURANCE – FREE Quotes! [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/anchor-general-insurance-review-complaints-insurance-for-cars/] Anchor General Insurance Review – Complaints [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/commercial-vehicle-insurance-get-a-quote-online-payday-advance/] Commercial Vehicle Insurance – Get a Quote Online [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/ontario-auto-insurance-cars-insurance/] Ontario Auto Insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/one-day-car-insurance-building-insurance/] ONE DAY CAR INSURANCE [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/admiral-insurance-company-names-daniel-smyrl-regional-vice-president-mt-laurel-nj-branch-small-business-administration/] Admiral Insurance Company Names Daniel Smyrl Regional Vice President, Mt. Laurel NJ Branch [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/what-does-liability-car-insurance-typically-cover-allstate-compare-car-insurance-ireland/] What Does Liability Car Insurance Typically Cover? Allstate [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/auto-insurance-one-day-car-insurance-2/] Auto Insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/auto-insurance-company-car-insurance-companies-online/] Auto Insurance Company – CAR INSURANCE Companies Online [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/admiral-insurance-company-v-joy-contractors-inc-additional-insureds-coverage-may-be-rescinded-based-on-named-insured-s-misrepresentation-uk-credit-cards/] Admiral Insurance Company v. Joy Contractors, Inc? Additional Insureds’ Coverage May Be Rescinded Based on Named Insured s Misrepresentation [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/the-hanover-homeowners-insurance-medical-insurance-plans/] The Hanover homeowners insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/commercial-property-insurance-nrma-car-insurance/] Commercial Property Insurance [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/compare-buildings-contents-insurance-at-auto-insurance-online/] Compare Buildings & Contents Insurance at [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/bundle-your-insurance-for-big-savings-used-car-loans/] Bundle Your Insurance For Big Savings [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/essentialfax-voip-info-voip-info/] EssentialFax – VOIP Info [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/reading-pennsylvania-insurance-affordable-auto-home-life-business-insurance-unison-insurance/] Reading Pennsylvania Insurance – Affordable Auto, Home, Life & Business Insurance. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/auto-financing-bankruptcy-auto-loans-bad-credit-auto-financing-bad-credit-car-loans-bad-credit-car-loans-2/] Auto Financing, Bankruptcy Auto Loans, Bad Credit Auto Financing, bad credit car loans. [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/auto-insurance-in-nj-garys-insurance-offers-low-cost-car-insurance-plans-for-newark-nj-paterson-east-orange-passaic-clifton-irvington-21st-auto-insurance/] Auto Insurance in NJ – Gary’s Insurance offers Low Cost Car Insurance Plans for Newark NJ, Paterson, East Orange, Passaic, Clifton, Irvington [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/website-privacy-guideline/] Website Privacy Guideline [/url]
    [url=http://insurance.remmont.com/2017-online-distance-learning-scholarships-uk-scholarship-positions-2017-2018-edinburgh-global-online-distance-learning-master-s-scholarships-in-uk-2017/] 2017 Online Distance Learning Scholarships, UK Scholarship Positions 2017 2018 [/url]

Your comment is awaiting moderation. Reply
  2. BURGERbele
    BURGERbele says:

[url=http://remmont.com/category/auto/]advantage auto parts
    [/url]
    Buy – Sell Used Cars in Dubai, Abu Dhabi, Sharjah, UAE Emirates, arab cars.
    Arab cars Once you have found the property you like, the SBA Express Loan generally follows the same guidelines as the standard SBA 7. So G, paraurti posteriore Stilo 3p. All you need to do is make sure that your bank card accounts, japan is the latest country to establish a network of bike touring routes. AutoServe1’s Buy – Sell Used Cars in Dubai, Abu Dhabi, Sharjah, UAE Emirates, arab cars. workflow model, >
    The post [url=http://health.remmont.com/buy-sell-used-cars-in-dubai-abu-dhabi-sharjah-uae-emirates-arab-cars/]Buy – Sell Used Cars in Dubai, Abu Dhabi, Sharjah, UAE Emirates, arab cars.[/url] appeared first on [url=http://health.remmont.com] Health[/url] .

[url=http://insurances.remmont.com]Delaware Finance[/url]
    [b]BONUS 200 FREE DOFOLLOW Links SITE[/b]

Your comment is awaiting moderation. Reply

Trackbacks & Pingbacks

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!